Blog je pokrenut radi promocije fizičke aktivnosti i zdravih stilova života ne samo đaka i roditelja OŠ "Sveti Sava" Kikinda nego i šire javnosti.

15. 4. 2016.

Dobre strane sporta

U utorak, 11. aprila, u kikindskom Centru za stručno usavršavanje prisustvovala sam Tribini o primeni savremenih tehnologija u sportu koju je vodila koordinatorka ovog projekta, Jelena Erić-Rakonjac. Zamolila sam bivšu reprezentativku Srbije da popričamo o njenoj dvadesetogodišnjoj igračkoj karijeri i sportu uopšte i ona je to rado prihvatila.

-Zašto ste se opredelili baš za ovaj sport?

-Prvo sam trenirala tenis, nekih 7-8 godina, potom sam prešla na rukomet zato što je u mom mestu bio veoma popularan sport. Bilo je mnogo devojčica iz moje škole koje su ga trenirale, pa sam im se i ja pridružila.

-U kojim klubovima ste igrali?
-Igrala sam u Novom Sadu, u „Radničkom” iz Beograda, „Knjaz Milošu” iz Aranđelovca, zatim u Danskoj, u „Koldingu” i „Randersu”, jednu godinu u Zaječaru i na kraju sam dve godine igrala u „Astrahonu” iz Rusije.

-Koliko su roditelji uticali na Vaš uspeh i da li ste imali podršku?
-Od samog početka sam imala izuzetno veliku podršku roditelja koji su bili uz mene, u svakom trenutku. Oni su ti koji su mi dali „vetar u leđa“ i sve uspehe u karijeri sam postigla zahvaljujući i njihovoj pomoći.

-Na šta ste najponosniji u svojoj karijeri?
-Najponosnija sam na srebrnu medalju sa Svetskog prvenstva 2013. u Beogradu.

-Da li mislite da deca treba da se bave sportom?
-Da. Sport je izuzetno zdrav. Svaki. Baveći se sportom, stičete mnogo drugara, razvijate motoričke sposobnosti. Bavljenje sportom utiče na to da bolje učite. Zahvaljujući sportu, možete da postanete mnogo bolji ljudi.

-Hvala Vam na izdvojenom vremenu.

Jovana Ivetić, VII4

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.