Blog je pokrenut radi promocije fizičke aktivnosti i zdravih stilova života ne samo đaka i roditelja OŠ "Sveti Sava" Kikinda nego i šire javnosti.

9. 4. 2016.

Istrajnost pre svega

Dana 6. aprila imao sam priliku da intervjuišem ministra za sport, Vanju Udovičića, koji je veoma rado odgovarao na pitanja i ovaj intervju vam prenosimo u celosti:

-Dobar dan, da li biste mogli da nam odgovorite na nekoliko pitanja?

-Naravno.

-Kakav ste bili đak u školi?
-U osnovnoj školi sam bio odličan, a u srednjoj vrlodobar. 

-Da li ste ikad prepisivali na kontrolnom?
-Pokušavao sam, ali sam bio loš u tome i bio sam kažnjavan.

-Da li ste ikada dobili jedinicu?
-Više puta.

-Sada da pređemo na ozbiljnija pitanja. Da li ste ikada predstavljali školu na nekom takmičenju?
-Predstavljao sam osnovnu školu na Opštinskom i Gradskom takmičenju u fizici i na GradskomTakmičenju između četiri vatre.

-Kakav rezultat ste imali?
-Sa Opštinskog sam prešao na Gradsko, gde sam shvatio da su druga deca bila mnogo bolja i spremnija od mene, a naTakmičenju između četiri vatre smo takođe došli do gradskog nivoa i tu smo ispali, nismo otišli na Republičko. 

-Kada ste odlučili da se bavite vaterpolom?
-Sa osam godina.

-Kako ste bili duže u ovom sportu, da li ste morali da se odričete nečega da biste uspeli?
-Ja bih mogao da pričam sat vremena šta je potrebno za mladog čoveka i koliko je potrebno žrtve i odricanja da bi se ostvarili snovo i ono što ste zacrtali. Mislim da nemamo toliko vremena da pričamo, ali odgovoriću ukratko. Da, često sam se odricao mnogih lepih stvari koje su moji vršnjaci radili. Bio sam spreman da žrtvujem mnoge stvari zarad višeg cilja i u tome sam uspeo. Koliko god da su u nekim trenucima moji vršnjaci želeli da odustanem od toga, nekada me čak i zadirkivali, uvek sam bio istrajan u tome i mislim da sam uspeo samim tim što sam postao neko koga mlad čovek prepoznaje, vidi u meni svog idola. Ugledajući se na čoveka koji je meni bio idol, kasnije i trener, postigao sam to da sam mladim ljudima ja idol.

-Koliko ste osvojili medalja, koja Vam je najdraža i gde ste je osvojili?
-Ne znam tačno koliko sam osvojio medalja. Najdraže mi je svetsko zlato 2009. u Rimu zato što sam tada postao kapiten naše reprezentacije i tad smo osvojili Svetsko prvenstvo.

-Hvala Vam, gospodine ministre, što ste nam odgovorili na ova pitanja.
-Hvala vama što ste mi ih postavili. Veoma ste profesionalan i odličan novinar. Svaka čast na tome.

Vuk Šerbula, VI1

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.