Blog je pokrenut radi promocije fizičke aktivnosti i zdravih stilova života ne samo đaka i roditelja OŠ "Sveti Sava" Kikinda nego i šire javnosti.

27. 4. 2016.

Sa reketom u rukama ovaj momak može sve

Strahinja Mršić, bivši đak naše Osnovne škole „Sveti Sava“, a sada đak trećeg razreda Tehničke škole u Kikindi, već devet godina uspešno se bavi stonim tenisom. Strahinja je od malih nogu zavoleo ovaj sport i odlučno se opredelio za njega. Sada poseduje brojne medalje i nagrade. 

Strahinja se ove godine plasirao na Školske olimpijske igre u nadi da će postići odlične rezultate. Nedavno sam razgovarala sa Strahinjom i uverila se u to koliko je on dobar, uporan i predan svom sportu.

Zašto baš stoni tenis?
– Sviđa mi se ovaj sport jer je brz i dinamičan.

Koliko puta nedeljno imaš treninge i gde?
– Treniram pet puta nedeljno u Osnovnoj školi „6. oktobar“.

Ko su ti bili treneri i koji je od njih najviše uticao na tvoj uspeh?
– Trener mi je Vladimir Toševski, koji je i najviše zaslužan za moj uspeh.

Koliko medalja imaš i koja ti je najdraža?
– Imam 22 medalje; a verovatno mi je najdraža srebrna medalja sa Državnog prvenstva do 18 godina koju sam osvojio sa 14 godina, pa mi je zato još draža.

Kako provodiš slobodno vreme?
– Slobodno vreme koristim za druženje s prijateljima.

Kakav si đak i kako uspevaš da uskladiš školu sa treninzima i takmičenjima?
– Skroz odličan sam đak i nije mi teško da uskladim sve obaveze jer sam sve dobro organizovao.

Andrea Ružić, VIII4

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.